Otázky týkajúce sa doručenia
Aký je reálny čas dodania?
Presne tak, ako sa zobrazuje na našej webovej stránke po pridaní výrobku do košíka. Termíny sa priebežne aktualizujú podľa dostupnosti tovaru. Vyvíjame maximálne úsilie, aby zobrazené sortimenty boli čo najpresnejšie.
Kedy bude moja objednávka doručená?
Každá objednávka má maximálny dátum dodania, ktorý určuje, dokedy sa má dodanie uskutočniť. Hneď ako je tovar pripravený, okamžite zabezpečíme jeho odoslanie. Po odoslaní objednávky dostanete e-mailové oznámenie. Kuriér vás bude včas informovať o presnom dni doručenia.
Budem o dátume dodania informovaný vopred?
Áno, kuriérska spoločnosť vás bude informovať o termíne najneskôr ráno v deň doručenia. Ak bola zakúpená služba doručenia alebo inštalácie, dostanete SMS najmenej jeden deň vopred.
Kedy príde kuriér?
Trasu kuriéra určuje kuriérska spoločnosť. O svojom príchode vás bude informovať telefonicky v dostatočnom predstihu. Štandardné dodávky sa zvyčajne uskutočňujú popoludní, do 16.00 h. Objednávky so zdvíhaním alebo montážou sa doručujú od rána do večera.
Čo ak v deň doručenia nebudem doma?
Kontaktujte nás e-mailom. Takto bude možné dohodnúť náhradný termín. mail: info@bonni24.sk
Ako vyzerá doručenie zásielky?
Tovar doručuje kuriérska spoločnosť Ambro Express, ktorá sa špecializuje na prepravu objemného tovaru. O termíne doručenia budete informovaní prostredníctvom SMS najneskôr ráno v deň doručenia. Kuriér vás bude kontaktovať najneskôr 30 minút pred príchodom. Ak z rôznych dôvodov nebude možné doručiť zásielku v prvom termíne, bude stanovený iný termín.
Posiela sa tovar kuriérom?
Áno, väčšinu zásielok zabezpečuje kuriérska spoločnosť Ambro Express.
Kde sa nachádza vaša spoločnosť?
Hlavné sídlo aj expedičný sklad sa nachádzajú v:
Poľsku,
v okrese Kępiński,
Jankowy 1D,
63-604 Baranów.
Je tovar dostupný mimo regálu?
Väčšina nášho nábytku sa vyrába na zákazku. Ak je dodacia lehota výrobku niekoľko dní, znamená to, že je k dispozícii mimo predajne.
Otázky týkajúce sa platby
Ako môžem u vás zaplatiť?
V našom obchode sú k dispozícii všetky spôsoby platby. Objednávku môžete zaplatiť pri doručení (len v hotovosti) alebo vopred tradičným bankovým prevodom a všetkými online platobnými metódami (vrátane karty a platieb Google Pay a Apple Pay).
Je možné platiť na splátky?
Áno, žiadosť je možné podať prostredníctvom služby Przelewy24 (PayPro) s výberom štandardných splátok s úrokom podľa ponuky konkrétnej banky. Je možné použiť aj platby PayPO. Ponuka splátok sa určuje každému zákazníkovi individuálne na základe úverovej bonity. Ak sa chcete o takejto ponuke dozvedieť, musíte prejsť fázou žiadosti o splátkový úver.
Aká je úroková sadzba pri splátkach?
Všetko závisí od individuálnej ponuky vašej banky alebo poskytovateľa platobných služieb. Pri zadávaní objednávky by ste mali zvoliť možnosť splátkovej platby a skontrolovať aktuálnu ponuku.
Otázky týkajúce sa spracovania objednávky
Kde môžem skontrolovať stav svojej objednávky?
Po prijatí objednávky od nás dostanete odkaz na sledovanie a zobrazenie aktuálneho stavu vašej objednávky.
Ako môžem nahlásiť problém s objednávkou?
Jednoducho napíšte správu do nášho e-mailu, v ktorej uvediete, o aký problém ide, a pošlite fotografie nášmu oddeleniu služieb zákazníkom.
Kontaktujte oddelenie služieb zákazníkom:
Pošta: info@bonni24.sk
Bude mi objednávka doručená domov?
Nábytok vám domov doručia kuriéri. Kuriéri pracujú v dvojčlenných tímoch, aby mohli nábytok ľahko doručiť k vám domov.
Ako môžem tovar vrátiť?
Na výmenu alebo vrátenie máte až 14 dní od doručenia. Najjednoduchšie bude využiť našu prepravnú službu. Ak chcete uskutočniť výmenu, potom vám nábytok vyzdvihneme a budeme počítať len s polovičnými nákladmi na dopravu. Odvoz a doručenie vymeneného nábytku sa vykonáva na základe samostatných objednávok, nie vždy v ten istý deň. V prípade vrátenia platí cenník pre vrátenie tovaru. Vrátenie môžete doručiť aj sami, ale v tomto prípade nesiete zodpovednosť za prípadné škody spôsobené počas prepravy. Viac informácií o výmene nájdete v ZÁSADÁCH VRÁTENIA NÁBYTKU.
Ako môžem zrušiť svoju objednávku?
Objednávku môžete zrušiť e-mailom. Objednávku môžete zrušiť až do momentu doručenia objednávky. Zrušenie objednávky po jej doručení sa považuje za jej vrátenie.
Je možné zaslať vzorku látky pred objednaním?
Žiaľ, vzorku látky nie je možné zaslať, pretože odtieň látky sa môže mierne líšiť od farby nábytku objednaného neskôr. Jednotlivé šarže látky sa môžu mierne líšiť v odtieni.
Ďalšie otázky
Existujú v súčasnosti nejaké špeciálne ponuky?
Všetky informácie o akciách nájdete na domovskej stránke nášho obchodu a na hornej lište v záhlaví stránky.
Ponúkate zber starého nábytku?
Žiaľ, v súčasnosti nevykonávame likvidáciu ani zber starého nábytku.
Je možné kúpiť nábytok v inej farbe/veľkosti, ako je zobrazený na webovej stránke?
Nie, náš nábytok je k dispozícii len vo verziách uvedených na webovej stránke. Individuálne úpravy vykonávame len v prípade hromadných objednávok, t. j. minimálne 10 kusov daného výrobku.
Je ťažké nábytok zostaviť?
Ku každému kusu nábytku dostanete návod na montáž. Čalúnený nábytok sa dá ľahko zostaviť - vyžaduje si však určité zručnosti domácich majstrov. Preto sme vyšli v ústrety a ponúkame službu montáže čalúneného nábytku. Pevný nábytok si vyžaduje jednoduché náradie a viac času pri montáži, ale všetko je možné zmontovať svojpomocne.
Bude sa nábytok farebne a dizajnovo výrazne líšiť od nábytku na obrázku?
Snažíme sa, aby sa farby na fotografiách čo najviac podobali farbám, ktoré vidíte naživo. Veľa však závisí od toho, na akom displeji si naše výrobky prezeráte, pretože každý displej má iné nastavenia, takže farby sa môžu líšiť.